Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Τα σαπιοκάραβα και οι καπεταναίοι. Πως λοιπόν πρόσω ολοταχώς;



Απαντώντας στο άρθρο της κ. Μπακλαβά θα θελα να παραθέσω κάποιες σκέψεις.

Το να καταδικάζεις ένα πολιτικό σύστημα που όπως σημειώνει: «πηγάζει από έναν ποταμό υποσχέσεις, ψέματα, ρουσφέτια και κομματικολαγνείες» σημαίνει ότι δεν το έχεις υπηρετήσει ποτέ αυτό «το σάπιο σύστημα» και από καμιά θέση. Ούτε από θέση βουλευτή των δυο κομμάτων που κυβέρνησαν τη χώρα, ούτε από θέση δημόσιου οργανισμού όπως ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΣΚ που διορίζονταν. Ή κάνω λάθος; 
Γιατί εκεί έχεις τοποθετηθεί απ’ αυτό το σάπιο πολιτικό σύστημα, παρακάμπτοντας την αξιοκρατία με μοναδικό βοήθημα την «κομματολαγνεία». Όταν από θέση διευθυντού του ΟΣΚ έχεις κανονίσει έτσι τα πράγματα, ώστε τα περισσότερα δημόσια σχολεία που θα πάρουν χρήματα για "χρωματική" κυρίως "αναβάθμισή" τους, ν’ ανήκουν στο δήμο που σκέφτεσαι να κατέβεις υποψήφιος δήμαρχος τότε πράγματι είσαι η συνέχεια του σάπιου πολιτικού συστήματος που όψιμα κατηγορείς. Με λίγα λόγια έδρασες με σκοπό να το εξαργυρώσεις εκλογικά. Τι πιο "κομματολάγνο" και πιο σάπιο;

Συμφωνώ με το γεγονός ότι η πολιτική κρίση προηγείται της κομματικής ταυτότητας. Άλλωστε σύμφωνα με το «σάπιο πολιτικό σύστημα» πολλοί απέκτησαν κομματική ταυτότητα έχοντας στο μυαλό τους αυτά που θα απεκόμιζαν απ’ αυτό. Είχαν δηλαδή κατ’ ουσίαν προσωπική και όχι πολιτική κρίση. Από μια απλή δουλειά έως θέση διευθυντού για παράδειγμα ή δημάρχου.

Η παρακάτω ερώτηση της κ. Μπακλαβά «…πόσοι από εμάς αν ήμασταν επιβάτες σε ένα πλοίο που βρισκόταν σε κίνδυνο, θα ρωτούσαμε τι κόμμα είναι ο καπετάνιος;» νομίζω ότι είναι άκυρη. Και το εξηγώ κάνοντας με τη σειρά μου μια ερώτηση. Πόσοι από μας θα διάλεγαν να είναι επιβάτες σ’ ένα σαπιοκάραβο;

Πιο κάτω! Ναι ο στείρος αντιπολιτευτικός διάλογος κρατάει χρόνια, όταν τα δυο κόμματα που τώρα συγκυβερνούν δεν είχαν καμιά επί της ουσίας διαφορά.

Με αυτή την έννοια βεβαίως και δεν ωφελούν τα κόμματα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αλλά όχι εξ ονόματος δύο κομμάτων που κυβέρνησαν τη χώρα χρόνια τώρα και έφτιαξαν το χάρτη της Τ.Α με τους Καλλικράτη 1 και 2 κι έριξαν το καράβι της Τοπικής αυτοδιοίκησης στην ξέρα να παίρνει η μπάλα και τους υπόλοιπους. Δεν κυβέρνησαν όλα τα κόμματα. Επομένως προς τι το επιλεκτικό τσουβάλιασμα το οποίο επικαλείται ως επιχείρημα και καταδικάζει η κ. Μπακλαβά;

Ο κ. Η. Δρούλιας δικαίωμά του να κατεβαίνει υποψήφιος. Είναι όμως κι ας μην το ξεχνάμε, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα ο εκλεκτός του κ. Βενιζέλου για τον ΟΣΚ, αλλά και για το ΥΠΑΝ για το οποίο αρνήθηκε, επομένως είναι συμμέτοχος του σάπιου πολιτικού συστήματος που καταδικάζει η κ. Μπακλαβά.

Ας αφήσουν τους υπόλοιπους να οραματιζόμαστε και να προχωρούμε με πολιτικές και πρόσωπα για μια τοπική αυτοδιοίκηση, η οποία δεν θα έχει σχέση με το σάπιο πολιτικό σύστημα που υπηρέτησε ο κ. Δρούλιας και το αποσιωπά, για μια αυτοδιοίκηση στην υπηρεσία των πολιτών. Κι αυτό μόνο ένα νέο πολιτικό σύστημα μπορεί να το εξασφαλίσει.

Θα τελειώσω το άρθρο μου με παρόμοιο τρόπο με εκείνο της κ. Μπακλαβά.

Αν θέλουμε ανατροπή, εμείς την θέλουμε και παλεύουμε γι αυτή, τότε μιλάμε για συνολική πολιτική ανατροπή. Και αν δεν ανατραπεί το σάπιο πολιτικό σύστημα η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα χαθεί στο πέλαγος των μνημονιακών νόμων που ψήφισε ο εκλεκτός κ. Βενιζέλος, και επειδή όντως το σπίτι έχει γεμίσει ποντίκια έχουμε πάρουμε ήδη και τα μέτρα μας.

Νέο καράβι, νέοι καπετάνιοι.

Α. Παπαδημητρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για τη τελική δημοσίευση των σχολίων φέρει η Συντακτική Επιτροπή του Ιστολογίου. Ανάμεσα στους απαραίτητους όρους είναι τα σχόλια:
1. Να μην συμπεριλαμβάνουν ύβρεις.
2. Να απαντούν στο περιεχόμενο της ανάρτησης που σχολιάζουν.
Η Συντακτική επιτροπή του "συμπολίτη"